Even een korte voorstelling van Chapewerken Paul Vloemans bvba...

Na 14 jaar bij een werkgever de knepen van het vak te leren, besloten Paul en zijn vrouw Greet zelf een bedrijf in chapewerken en vloerisolatie op te richten. Zo werd in januari 2012 Chapewerken Paul Vloemans bvba geboren!

 

Alles voor tevreden klanten

Vanaf dag 1 hebben we kwaliteit boven kwantiteit gesteld, zodat onze klanten tevreden zouden zijn en zo de beste reclame zouden vormen voor ons toekomstig cliënteel . We plaatsten de slogan "Een tevreden klant is de beste reclame" in het vet op de website… En dat is tot op vandaag nog steeds een standpunt waar we 100% achter staan…


Een tevreden klant is de beste reclame!
— Paul & Greet Vloemans

Onze manier van werken

  • Na uw offerteaanvraag en eventueel  persoonlijk contact waar uw laatste vragen duidelijkheid krijgen, word u  een offerte toegestuurd, met duidelijke eenheidsprijzen per onderdeel, zodat onaangename verrassingen achteraf vermeden worden.
  • Na goedkeuring van de offerte worden de werken in onderling overleg ingepland op een haalbare datum voor beide partijen. Paul komt vervolgens samen met u de uit te voeren werken overlopen en de juiste hoogtes uitzetten op de werf. Zo is alles duidelijk en kan er desnoods bijgestuurd worden, mocht het nodig zijn.
  • Als de afgesproken datum aangebroken is, komen we met onze gespecialiseerde vrachtwagens ter plaatse om de werken tot een goed einde te brengen.
  • Na het afronden van de werken worden de juiste hoeveelheden afgelezen van de computer op de vrachtwagen (elke mengeling wordt tot op een halve kg nauwkeurig afgewogen en opgeteld, zo garanderen we elke mengeling de juiste verhouding én een juist totaal verbruik in uw project). Vervolgens krijgt u een detailrekening en factuur toegestuurd. Bij 6.3 cm gemiddelde dikte wordt 6.3 cm gefactureerd en dit wordt geen 6.5 cm zoals dat misschien hier en daar al eens gehanteerd wordt. Juist is juist,… niet meer of niet minder, … daar houden we ons aan…